Duinen

██ duinen
1600×1200×24  © 2007 Η. Βrоuшеr

2 opmerkingen:

carlijn zei

Beste Mijnheer Brouwer,

Allereerst mijn complimenten voor uw foto's, er zitten echt hele mooie tussen.
Daarover gaat mijn volgende vraag dan ook. Ik was op zoek naar een mooie foto van de duinen en zo kwam ik bij uw foto uit. Ik zou deze graag willen gebruiken voor een stand in Duitsland maar hiervoor is de resolutie te laag. Heeft u deze foto nog in een hogere resolutie en heeft u er bezwaar tegen dat ik deze foto zou gebruiken?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,
Carlijn de Back

Ηаrоld Βrоuшеr zei

Hallo mevrouw De Back,

Dank voor uw compliment. Op de pagina Contact kunt u op de link klikken om mij een e-mail bericht te sturen. Ik zal kijken of ik het origineel kan terugvinden en die aan u toezenden.

Groet,
Harold Brouwer

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post